tiistai 3. maaliskuuta 2015

Piinailua

Tää odottelu on kyllä niiiiin piinaavaa! Tänään on menossa dpo6/kp21. Eli vielä noin viikko odoteltavaa. Tässä kohdin aika suorastaan matelee! Ajatuksissa pyörii vaan toive tärpistä, mutta taka-alalla kummittelee kuitenkin se pettymyksen tunne jos ja kun ne menkat sieltä taas alkaa.

Olen löytänyt sivuston, johon olen koukuttunut täysin! Kyseessä on keskustelu, jossa naiset listaavat oireitansa oviksen jälkeen ja kertoovat sitten lopputuloksen. Tässä se on, jos jotakuta kiinnostaa lukea. Olen luonnollisesti kuulostellut myös itseäni, ja omat oireeni sopivat myös monen muun oireisiin. Lopputulos on vain vaihteleva..

Tiedän, että vielä on hyvin aikaista oireilla, mutta olen täysin hurahtanut :)
Tässä muutamia omia oireitani tähän mennessä:
- alavatsan juilinta/jomotus (lähes kokoaikaista, etenkin liikkuessa tuntuu)
- alaselän juilinta / jomotus
- repäisykipuja silloin tällöin
- rintojen arkuus (alkoi tänään)
- vatsan turvotus
- valkovuoto (en muista havainneeni viime kierrossa tässä vaiheessa minkäänlaisia vuotoja)
- plussauni / muutoinkin selkeitä unia
- pissattaa paljon ja usein, myös yöllä täytyy nousta
- ärtyisyys (etenkin eilen ja tänään)
- väsymys (väsyttää aina) :D

KAIKKI nämä oireet voivat johtua myös lähestyvistä menkoista. En tiedä miten saisin aikani kulumaan, ettei vauvahaaveet pyöris koko ajan mielessä. Miten kaikki muut jaksaa tätä odottelua? Vaikeaa on olla ajattelematta, kun nytkin juilii oikealla muniksen kohdalla niin kiitettävästi, huoh. Liekö moinen juilinta sitten hyvästä vai pahasta? Jos/kun ne menkat alkaa, tulen olemaan kyllä tosi pettynyt. Hyvä ystäväni on raskaana, ja raskausjuttuja tulee höpistyä melkein joka päivä, todella tuskallista!

No sitten "dieetti" kuulumisia :) Herkkulakossa olen pysynyt hyvin, vaikkakin kiusauksia on ollut! Mieheni herkutteli viikonloppuna, jonka seurauksena näin unia lakuista ja jätskistä :D Unet oli niin toden tuntuisia, että aamulla piti ihan miettiä että oliko se totta vai ei. Muutoin olen koittanut syödä terveellisesti ja liikkua sään mukaan. Vihaan sadetta, joten lenkit ovat jääneet melko lyhyiksi. Aamulla kävin huvikseen vaa'alla ja turvotus kyllä näkyi tuloksessa, olin kieltämättä aika pettynyt..

Nyt aion käpertyä viltin alle tuijottaan telkkaria, tää on sitä mun omaa laatuaikaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti